Pažeista siunta

Kaip galiu atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti už interneto parduotuvėje Douglas.lt įsigytas prekes galite:

  • naudodamiesi elektronine bankininkyste (paysera.lt sistema);
  • kreditinėmis kortelėmis;
  • grynais arba kortele kurjeriui siuntinio pristatymo metu (svarbu turėti tikslią sumą, be grąžos);
  • pavedimu (prekes pristatysime per 1-2 darbo dienas po pinigų įskaitymo į mūsų sąskaitą);
  • DOUGLAS dovanų kortelėmis*;
  • DOUGLAS e-kuponais;
  • GERA DOVANA kuponais.

*Svarbu! Visą DOUGLAS dovanų kortelės ir DOUGLAS e-kupono sumą būtina išnaudoti vieno apsipirkimo metu.

Neapmokėtas ar nepatvirtintas užsakymas po 3 dienų yra pašalinamas iš sistemos.

 

Ar galima įsigyti prekių lizingo būdu?

Ne, mūsų internetinėje parduotuvėje nėra galimybės įsigyti prekių lizingo būdu.

 

Ar siunčiate prekes į užsienį?

Ne, prekes pristatome tik Lietuvoje.

 

Ar siunčiamas patvirtinimas, kai užsakymas yra paruoštas atsiimti pasirinktoje parduotuvėje?

Jūsų nurodytu el.paštu išsiųsime pranešimą iškart, kai tik jūsų užsakymas bus paruoštas atsiėmimui. Užsakymo pristatymo terminus rasite ČIA.

 

Kaip gausiu PVM sąskaitą faktūrą?

PVM sąskaita faktūra išsiunčiama nurodytu el.paštu, kai užsakymas atsiimtas.

 

Kaip atsiimti prekes iš pasirinkto paštomato?

Kai tik prekė pasieks Jūsų nurodytą paštomatą, gausite SMS žinutę su kodu. Nuvykę prie Jūsų pasirinkto paštomato ekrane turite paspausti „Atsiimti siuntą“ ir tuomet suvesti SMS gautą kodą. Durys automatiškai atsidarys ir galėsite atiimti savo siuntinį.

 

Kur ir kaip galėčiau grąžinti internetu pirktas prekes?

Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 100 (šimtą) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos. Norint grąžinti prekę turėtų būti išlaikyta pagrindinė sąlyga – nepažeista prekės pakuotė ir nesugadinta (nebandyta) pati prekė. Jei ši sąlyga yra įvykdyta, prisijunkite prie savo paskyros (jei pirkote neprisijungę, norėdami užpildyti grąžinimo formą, prisijunkite tuo pačiu el. paštu, kurį naudojote pirkdami prekę); atidarykite užsakymo informaciją, paspausdami užsakymo numerį; spauskite mygtuką "Grąžinti prekes"; įveskite grąžinamų prekių kiekį, grąžinimo priežastį ir sąskaitos, į kurią reikia pervesti grąžinamą sumą, numerį; spauskite mygtuką "Siųsti grąžinimo duomenis".

Gavę Jūsų prašymą, su Jumis susisieksime per 2 darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo detales.

Grąžinant prekes be Pardavėjo kaltės, Pirkėjui grąžinimo išlaidos nekompensuojamos ir negrąžinamos.

Prekes galite mums grąžinti jums patogiausiu būdu:

Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 5 d.d. grąžinsime pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą.

Jei prekės pakuotė pažeista arba prekė vizualiai matomai buvo panaudota pinigai nebus grąžinami.

 

Ar galima, užsakius prekes internetu, gauti supakuotą prekę kaip dovaną. Kaip tai padaryti?

Taip, teikiame nemokamą dovanos pakavimo paslaugą.

  1. Prekių krepšelyje paspauskite „Nemokamas dovanos pakavimas”.
  2. Pažymėkite norimas supakuoti prekes.
  3. Jei norite supakuoti kelias prekes, komentare parašykite, jas pakuoti kartu ar atskirai.
  4. Paspauskite „Patvirtinti”.

 

Taip pat galite pasirinkti paslaugą „Nemokama atvirutė”.

  1. Prekių krepšelyje paspauskite „Nemokama atvirutė”.
  2. Pasirinkite patinkantį atvirutės dizainą.
  3. Jei pageidaujate, įrašykite atvirutės tekstą. Jis bus atspausdintas ir įdėtas į atvirutės vidų.
  4. Paspauskite „Patvirtinti”.
 

Ar galiu pasirinkti, kokius mėginius gausiu kartu su siunta?

Pagal pirkinių sumą galite pasirinkti norimus gauti kategorijos ar nurodyto prekės ženklo mėginius. Krepšelyje pasirinkus opciją rinktis mėginius- galėsite išsirinkti iš pateikto sąrašo. Jei mėginių gauti nepageidaujate, galite juos ištrinti iš savo prekių krepšelio eilutėje „Dovana Tau – 2 produktų mėginiai” paspaudę X.

 

Ar, norint suformuoti užsakymą internetu, yra taikomi reikalavimai minimaliai krepšelio sumai?

Ne, minimali krepšelio suma nėra taikoma.

 

Kaip įsigyti DOUGLAS GROŽIO KORTELĘ?

Nuo 2023 m. lapkričio 22 d. Grožio kortelę galima gauti tik DOUGLAS internetinėje parduotuvėje ir programėlėje, kaip elektroninę kortelę. Iki 2023 m. lapkričio 22 d. įsigytos fizinės DOUGLAS Grožio kortelės gali būti naudojamos ir kaip elektroninės kortelės, savo asmens paskyroje priskyrus kortelės numerį. Visas grožio kortelės ir lojalumo programos taisykles galite rasti čia.

 

Ar DOUGLAS GROŽIO KORTELĖS naudos ir sukaupti taškai galioja tiek fizinėse parduotuvėse, tiek perkant internetu?

Taip, savo DOUGLAS GROŽIO KORTELE vienodomis sąlygomis galite naudotis tiek fizinėse parduotuvėse, tiek pirkdami internetu.

 

Man neleidžia panaudoti GROŽIO KORTELĖS, rašo, kad numeris neteisingas. Kodėl?

GROŽIO KORTELĖS kortelės numerį turite vesti į langelį: Turite Douglas lojalumo kortelę?

Svarbu! Lojalumo kortelės numeris turi būti vedamas be tarpų. Suvedus lojalumo kortelės numerį paspausti "Naudoti".

 

Kaip galėčiau sužinoti, ar tapau VIP klientu ir pasitikrinti sukauptų DOUGLAS lojalumo eurų likutį?

Norėdami sužinoti savo lojalumo eurų likutį ir kortelės suteikiamų naudų lygį, tai padaryti galite keliais būdais: prisijungę prie savo paskyros www.douglas.lt skiltyje „Kliento informacija“, taip pat galite pasiklausti DOUGLAS parduotuvės konsultanto arba pamatyti ant savo pirkimo kvito.

 

Ką daryti, jei pamečiau savo DOUGLAS GROŽIO KORTELĘ?

Pametus savo DOUGLAS GROŽIO KORTELĘ apie tai reiktų pranešti artimiausioje DOUGLAS parduotuvėje arba el. paštu info@douglas.lt. Pamesta kortelė bus blokuota, o jos sukaupimai ir naudos perkelti į naujai išduotą kortelę.

 

Turiu „Sarma“ lojalumo kortelę. Ar galiu ja pasinaudoti DOUGLAS parduotuvėse?

Apgailestaujame, tačiau SARMA kortelės nuo 2021 01 01 nebegalioja. Kviečiame įsigyti naują virtualią DOUGLAS GROŽIO KORTELĘ.

 

Noriu pasinaudoti gimtadienio nuolaida, tačiau man jos netaiko. Kodėl?

Gimtadienio nuolaida taikoma tik DOUGLAS GROŽIO KORTELĖS turėtojams ir galioja vienam apsipirkimui bet kurioje DOUGLAS arba internetinėje parduotuvėje www.douglas.lt. Nuolaida galima pasinaudoti vieną kartą per gimtadienio mėnesį pasirinktinai fizinėje ar internetinėje parduotuvėje. Ji nėra sumuojama su VIP nuolaida ar kitomis parduotuvėje esančiomis nuolaidomis, taip pat netaikoma dovanų kortelėms ir E-kuponams, "e-kaina" ženklu pažymėtiems produktams internete. Jei lankydamiesi parduotuvėje ar pirkdami internetu gimtadienio nuolaidos naudoti nepageidaujate, apie tai prieš atsiskaitant už prekes galite informuoti konsultantę arba pažymėti savo pasirinkimą pirkinių krepšelyje ir Jūsų nuolaida bus atidėta iki kito apsipirkimo, bet ne ilgiau nei iki gimtadienio mėnesio pabaigos. Jei išpildėte visas aukščiau išvardytas sąlygas ir gimtadienio nuolaida Jums vis tiek nebuvo pritaikyta, apie tai informuokite adresu info@douglas.lt.

 

Perkant internetu noriu pasinaudoti savo DOUGLAS GROŽIO KORTELE. Ką daryti?

Pirmiausia prisijunkite prie savo paskyros www.douglas.lt ir pasitikrinkite, ar kortelės numeris yra įtrauktas prie Jūsų asmeninės informacijos. Jei yra – tuomet nieko daryti nereikia. Kiekvieną kartą prisijungę prie savo paskyros ir apsipirkdami naudositės visais DOUGLAS GROŽIO KORTELĖS privalumais. Jei kortelės numeris neįtrauktas, tačiau turite asmeninę DOUGLAS GROŽIO KORTELĘ, tuomet parašykite mums adresu info@douglas.lt savo DOUGLAS GROŽIO KORTELĖS NUMERĮ ir el. paštą, kuriuo jungiatės prie savo paskyros.

 

Perkant internetu panaudojau taškus, bet mano poreikiai pasikeitė ir atšaukiau užsakymą. Kaip galėčiau atgauti savo lojalumo taškus?

Atšaukus internetinį užsakymą nepanaudoti lojalumo taškai automatiškai grąžinami į Jūsų DOUGLAS GROŽIO KORTELĘ kitą dieną.

 

Manęs nepasiekia SMS pranešimai ir naujienlaiškiai apie DOUGLAS akcijas ir pasiūlymus. Ką daryti?

Jei negaunate informacijos apie DOUGLAS organizuojamas akcijas ar pasiūlymus, šią situaciją galite ištaisyti 2 būdais. Jei turite DOUGLAS GROŽIO KORTELĘ, prisijunkite prie savo paskyros www.douglas.lt ir patikrinkite, ar joje pateikta aktuali Jūsų kontaktinė informacija ir ar esate davę sutikimus gauti informaciją. Taip pat galite paprašyti atnaujinti Jūsų duomenis mūsų konsultantų bet kurioje fizinėje DOUGLAS parduotuvėje. Užsiprenumeruoti DOUGLAS naujienlaiškį gali kiekvienas www.douglas.lt lankytojas. Tam DOUGLAS GROŽIO KORTELĖ nėra būtina.

Kaip apsipirkti su DOUGLAS dovanų kortele?

 

Jei DOUGLAS dovanų kortele norite atsiskaityti fizinėje parduotuvėje, ją pateikite kasoje prieš atsiskaitant už prekes.

Jei DOUGLAS dovanų kortele norite atsiskaityti internetinėje parduotuvėje, nutrinkite ant kortelės esantį PIN kodą, prekių krepšelyje „DOUGLAS dovanų kortelė arba E-kuponas“ laukelyje suveskite prašomus duomenis ir paspauskite „Naudoti“. Po to patvirtinkite užsakymą, pasirinkite pristatymo ir apmokėjimo būdus.

Visą DOUGLAS dovanų kortelės sumą būtina išnaudoti vieno apsipirkimo metu.

Vieno apsipirkimo metu galite atsiskaityti keliomis DOUGLAS dovanų kortelėmis.

SVARBU: nutrynus DOUGLAS dovanų kortelės PIN kodą, ja atsiskaityti galėsite tik internetinėje parduotuvėje www.douglas.lt.

 

Kaip apsipirkti su DOUGLAS E-kuponu?

Jei DOUGLAS E-kuponu norite atsiskaityti fizinėje parduotuvėje, jį pateikite kasoje prieš atsiskaitant už prekes.

Jei DOUGLAS E-kuponu norite atsiskaityti internetinėje parduotuvėje, prekių krepšelio laukelyje „DOUGLAS dovanų kortelė arba E-kuponas“ suveskite prašomus duomenis ir paspauskite „Naudoti“.

Visą DOUGLAS E-kupono sumą būtina išnaudoti vieno apsipirkimo metu.

Vieno apsipirkimo metu galite atsiskaityti keliais DOUGLAS E-kuponais.

 

Kuo skiriasi E-kuponas ir dovanų kortelė?

Pagrindinis skirtumas yra laikas, per kurį Jūs gaunate dovanų kuponą. Perkant E-kuponą internetu, Jūs jį gausite jau po kelių minučių. Jis bus atsiųstas į nurodytą elektronionio pašto dėžutę.

Perkant plastikinę dovanų kortelę ji bus pristatyta pagal Jūsų pasirinktą pristatymo būdą (kurjeris, paštomatas ar pasirinkta DOUGLAS parduotuvė) per 1-4 darbo dienas.

E-kupono ir dovanų kortelės panaudojimo sąlygos yra vienodos: dovanų kuponas ar dovanų kortelė galioja visose Douglas parduotuvėse ir internetinėje www.douglas.lt parduotuvėje

 

Ar galima vienu metu panaudoti ne vieną dovanų kortelę?

Taip, vieno pirkimo metu galite panaudoti tiek dovanų kortelių, kiek turite ar norite. Įveskite pirkinių krepšelio skiltyje dovanų kortelės numerį ir PIN kodą, ir paspauskite mygtuką „Naudoti“. Panaudojus vieną kortelę, atsiranda dar viena tokia pati eilutė, kurioje galima įvesti kitos dovanų kortelės numerį ir paspausti „Naudoti“.

 

Ar galima dovanų kortelės sumą išnaudoti per kelis kartus?

Ne, visą sumą būtina išnaudoti vieno apsipirkimo metu - neišnaudota suma negrąžinama.

 

Kaip įsigyti DOUGLAS E-kuponą?

DOUGLAS E-kuponą galite įsigyti internetu čia: https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-dovanu-kuponas/

Pirkimo metu prekių krepšelyje negali būti kitų prekių.

 

Kaip įsigyti DOUGLAS dovanų kortelę?

DOUGLAS dovanų kortelę galite įsigyti bet kurioje fizinėje DOUGLAS parduotuvėje arba internetu: https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-dovanu-kortele/

 

Ar yra galimybė skirtingus kuponus (DOUGLAS dovanų kortelę, DOUGLAS E-kuponą, GEROS DOVANOS kuponą ir t.t) internetinėje parduotuvėje panaudoti vieno apsipirkimo metu?

Taip, vieno apsipirkimo metu galite naudoti kelių skirtingų rūšių dovanų kuponus ir korteles.

 

Ar galima pratęsti DOUGLAS dovanų kortelės ir DOUGLAS E-kupono galiojmo laiką. Kur kreiptis?

Taip, DOUGLAS dovanų kortelės ir DOUGLAS E-kupono galiojimo laiką pratęsti galima. Susisiekite info@douglas.lt arba (8 700) 50058.

 

Kaip atsiskaityti GERA DOVANA kuponu?

Norėdami atsiskaityti GERA DOVANA kuponu, jo duomenis suveskite savo prekių krepšelyje skiltyje „Gera dovana dovanų čekis“ ir spauskite „Naudoti“.

Vieno apsipirkimo metu galite panaudoti vieną GERA DOVANA kuponą.

Visą sumą būtina išnaudoti vieno apsipirkimo metu - neišnaudota suma negrąžinama.

 

Panaudojau GERA DOVANA kuponą ir nepavyko užbaigti mokėjimo. Ką daryti?

Jei dėl kokių nors priežasčių mokėjimo procesas nutrūko, Jūsų formuotas užsakymas niekur nedingo ir jį rasite prisijungę prie savo paskyros www.douglas.lt. Prisijungę pasirinkite “Užsakymai” ir patikrinkite, kokia šiuo metu yra norimo užsakymo būsena. Jei ji “Nepatvirtintas”, užsakymą galite “Peržiūrėti”, “Apmokėti” arba “Atšaukti”.

Pasirinkus “Atšaukti”, nepanaudota dovanų kupono suma bus atstatyta ir kuponą galėsite naudoti iš naujo.

Kyla neaiškumų? Susisiekite info@douglas.lt arba (8 700) 50058 ir padėsime išspręsti visus nesklandumus.

 

 

 

 

Kuo skiriasi makiažo bazė nuo makiažo pagindo?

Makiažo bazė – pirmasis žingsnis darant makiažą. Priemonė išlygina odos paviršių, garantuoja, kad kitos makiažo priemonės laikysis ir tinkamai sukibs. Dažnai bazė atlieka ir pirminio kamufliažo funkciją, koreguoja spalvinius odos netolygumus, pvz. žalia spalva neutralizuoja odos raudonį, violetinė spalva tiks papilkėjusiai odai. Kaip makiažo bazė dažnai naudojami lengvos tekstūros kremai, jie taip pat išlygina odos paviršių ir padeda makiažui išlikti ilgiau. Taigi bazė – tik išlygina odos paviršių ir maskuoja tik tam tikrus odos defektus, bet pagrindinė bazės funkcija yra padėti makiažui išlikti ilgiau. Makiažo pagrindas dar vadinamas kremine pudra. Tai priemonė, padengianti oda pigmentu ir išlyginanti odos paviršių spalviškai. Kodėl ji vadinama makiažo pagrindu? Dažnai po kreminės pudros tepama biri arba sausa kompaktinė pudra, siekiant tobulo makiažo. Tad kreminė pudra – antras makiažo žingsnis, kuriuo spalviškai tobulinamas veidas.

 

Mano veido oda mišri, jautri, dažnai parausta, ryškūs kapiliarai, yra raudonieji spuogai. Kokią pudrą rekomenduotumėte naudoti?

Raudonuoti linkusiai odai siūlome "Clinique Redness Solutions" priemones. Kreminę pudrą žiemos sezonui, o vasarai ir rudeniui tos pačios serijos sausą kompaktinę pudrą, ji geltonos spalvos, tad puikiai maskuos raudonį. "Redness Solutions" priemonės yra praturtintos probiotikais, kurie gerina odos mikroflorą, stiprina odos gebėjimą priešintis neigiamam aplinkos poveikiui.

 
Kodel oda veido T zonoje pleiskanoja, jei naudoju kremą jautriai odai?

Vienareikšmio atsakymo į Jūsų klausimą nėra. Tai, kad naudojate kremą jautriai odai dar negarantuoja to, kad oda nepleiskanos. Kremai jautriai oda yra skirti raminti jautrią odą, gerinti odos mikroflorą, jie skiriasi pagal savo tekstūrą - riebesnis, tankesnės tekstūros skirtas išsausėjusiai ir sausai odai, o lengvesnės tekstūros, fluidiniai – riebesnei odai. Taigi, gali būti taip, kad Jūsų naudojamas kremas nepakankamai riebus ir oda duoda signalą, kad jai nepakanka lipidų. Taip pat gali būti, kad odai tiesiog kremas netinka ir oda tokiu būdu reaguoją į dirgiklį. Tokiu atveju oda ne tik pradeda pleiskanoti, ji parausta ir pradeda niežėti.

 

Kaip išsirinkti kvepalus, kad jų kvapas išliktų ilgai?

Kvapą visada renkamės atsižvelgdami į savo nuotaiką, prisiminimus ir net momentinę užgaidą. Kaip ilgai laikysis kvapas priklauso nuo to, kokios medžiagos panaudotos kvapo gamyboje. Įprasta, kad rytietiškų, ryškių kvapų gamyboje naudojamos medžiagos garuoja ant odos ilgai ir tai garantuoja kvapo “gyvybę”. Jei Jūs mėgstate lengvus ir gaivius kvapus, šie laikysis trumpiau, nes jų gamyboje naudojamos medžiagos garuoja trumpiau ir kvapas greičiau išsivedėja. Besirenkant kvapą pravartu prisiminti, kad kvapiajame vandenyje (EDP) kvapiųjų medžiagų koncentracija yra aukštesnė nei tualetinio vandens (EDT), tad jei norite intensyvesnio ir ryškesnio aromato, rinkitės kvapųjį vandenį (EDP). Norint, kad kvapas gyvuotų ilgiau, naudokite kūno liniją – dušo želė ir kūno pienelis ar kremas. Šios priemonės ne tik įprastas maudynes duše pavers į prabangų ir malonų ritualą, bet ir prailgins aromato “gyvybę”. Kremą ar pienelį tepkite ant pulsuojančių vietų, kur kūno temperatūra aukštesnė, bei purkškite kvapųjį vandenį ant viršaus.

DPD kurjeris bando man įteikti aiškiai pažeistą siuntą. Ką daryti?

Jei kurjeris bando įteikti siuntą, kurios išorinė pakuotė aiškiai pažeista, pirmiausia reikia įvertinti, ar išorinės pakuotės pažeidimas galėjo paveikti viduje esantį turinį. Visos siuntos pakuojamos kruopščiai ir siekiama, kad nežymūs išorinės dėžės pažeidimai nedarytų įtakos produktams. Taigi, jei matote transportavimui skirtos dėžės įlenkimus, įbrėžimus, prieš priimdami prekes paprašykite kurjerio užpildyti "Išorinės pakuotės pažeidimo aktą". Pasirašius šį dokumentą, už viduje esančias pažeistas prekes atsakys kurjerių tarnyba.

Jei kurjeris bando įteikti aiškiai pažeistą, suplėšytą, galimai prieš tai atidarytą siuntą, tokios siuntos geriau nepriimti.

Apie visus siuntų pažeidimus prašome mus informuoti tel. 8 700 50058 darbo dienomis nuo 9 iki 18 val. arba el. paštu info@douglas.lt.

 

Atidarius paštomato dureles, viduje radau apgadintą siuntą. Ką daryti?

Jei paštomate radote apgadintą siuntą, pirmiausia reikia patikrinti, ar pažeistos ir viduje esančios prekės. Jei taip, dar esant prie paštomato nufotografuokite tiek pažeistą išorinę transportavimui skirtą dėžę, tiek viduje esančias sugadintas prekes. Nuotraukoje turi matytis ir pats paštomatas ar jo fragmentas. Šią informaciją pateikite mums el. paštu info@douglas.lt.

 

Tik išpakavus siuntą pastebėjau prekių pažeidimą/-us. Ką daryti?

Jeigu prekė/-ės pažeistos viduje ir pastebėjote tik išpakavus siuntą, prašome vidinius pažeidimus ir siuntinio pakuotę užfiksuokite nuotraukoje. Dažnu atveju bus prašoma grąžinti siuntą, kad identifikuoti produkto identifikacinį numerį, kodą bei serijinius numerius. Šią informaciją pateikite mums el. paštu info@douglas.lt.

 

GROŽIO PASAULIS DABAR DAR ARČIAU TAVĘS!

Atsisiųsk mūsų programėlę!